Forrest gump.. invece di gridare "lauf Forrest, lauf!!"
"GIB GAS STEFANO, GIB GAAAAAAS" hahahaa
![]()
Forrest gump.. invece di gridare "lauf Forrest, lauf!!"
"GIB GAS STEFANO, GIB GAAAAAAS" hahahaa
![]()
ue stefanù.. forse forse bini au scho um die ziiit det..
speriamo ke non ci sono m3 wo de platz reservieret =D se mi capite cosa voglio dire ![]()
also ich wird evtl. au no gschwind dure fahre =) ..
evtl. wird aber mini fründin no debii sie.. hoffe ihr händ keis problem demit =D
also ich hab eine Ragazzon anlage + cuprohr... ab höheren drehzahlen faucht er ganz schön.. aber wie schon erwähnt, hab ich kein abarth ![]()
und ist ziiiiiiimlich laut ![]()
ah sehr guet ![]()
ueeeeeeeeee na paeasana =D
aiaiai häsch e brutali alag det ine gah gopf... =).. aber ebe.. leider muesmer sich immer vo öpisem verabschiede.. obmer wot oder nöd =)...
ma di dove sei della calabria? ![]()
häsch kein audi meh?
jaa schooo xo ich bin treu zu minere gliebti... und ich denk ich blib au bi ihre... anke se non e la piu veloce... besser eso.. kassieri nöd eso viel buesse.. en turbo wür mir ebe gar nöd guet tue... vo dem her.. lieber finger devo lah.. und spöter den luege ![]()
ja das stimmt scho, aber wieder gäld investiere?!.. hani scho gnueg i mim punto.. nimiert zahltmer das gäld zrugg woni investiert han.. leider..
ich weiss nöd... wür gern en abarth ha, xo sono troppo affezzionato alla mia piccola punto...
ha scho dra denkt en turboumbau z'mache...
mi sa ke pure io mi devo comprare qualche abarth eh?! =D
ZitatOriginal von rmagic
WO : UNDER DE BRUGG ZH
hhahaahahahhaah come i barboni ![]()
perche i barboni dormono sotto i cartoni di pasta?.. perche dove ce barilla ce casa =)
nene die haben einfach 2 kabel.. + und -.. und die kannst du an der Deckenleuchte anschliessen z.b..
heheh sehr guet danke dir.. wird der dänn no mini nr. usw. au schicke.. ![]()
hab mir noch LED Kennzeichenbeleuchtung bestellt, damit keine fehlermeldung im BC kommnt ![]()
ciao rmagic ( roberto?)
hahahahahahaha mein gott d'wält isch ja mega chli.. grad hüt bini bi de luana dihai gsi.. ( da d'schwöster, mini fründin isch)... und woni din post gseh han, isch sie au grad det gsiii und hät mitgläse ![]()
ich ha die leider nöd gseh gah, aber falls mich wieder emal gsehsch, chunsch eifach ;).. ich glaub ich bi de einzig mit somene GP vo dem her, chasch mich nöd verwächsle =D
ja sicher wiesooo nöd?!
wär sicher geil.. vorallem wännmer in ZH öpis organisieret =D
das mit der Türgriffbeleuchtung hab ich so gemacht.
eine SMD leiste genommen.. zurecht geschnitten und unten hingeklebt.. danach die türverkleidung demontiert und die Kabel im Innenraum geführt und an meiner Deckenleuchte angeschlossen, damit die angehen, wenn ich mein auto aufmache und ausschalten wenn ich mein auto abschliesse ![]()
also ich find es sieht richtig geil aus...
am Samstag kommt noch die beifahrerseite.. ich hab nur eine seite gemacht, da ich zuerst schauen wollte ob meine Idee überhaupt funktioniert... aber es hat bestens geklappt ![]()
gefällts euch?
ciao stefano
die ASA AR1 sehen doch auch nicht schlecht aus.. mehr oder weniger wie die keksin ![]()
okei perfetto..
ich überleggsmer no gäl
e ti faccio sapere..
die sind 8,5 x 18??
will ich ha en wisse GP und bevor ich mir Novis gholt han, han ich die wele chaufe... aber da die Z'breit sind.. hanis doch nöd kauft..
irgendwie reizet die mich scho... underem GP würeds ja nöd schlächt usgseh.. aber ich müest zerst mal mini novis verkaufe...
du was händ die für eh ahbindig? 4 x 100?
ZitatAlles anzeigenOriginal von DonCannelloni
!!!!!!!!!TENZO'S WERDEN VERKAUFT!!!!!!!!!!
1700.- CHF / 1245.- €
INKL. REIFEN / NEUEN SCHRAUBEN / BEIBLATT
verkauf doch deine Felgen in Dübendorf.. Alufelgenbörse.
en kolleg hät sie det verkauft.. ![]()
Das Abarth Forum ist KEIN offizielles Angebot der FCA Germany AG.
Hier erreichst Du den offiziellen Kundenservice:
24hABARTH 00 800 222784 00
24hABARTH hilft Dir bei allen Fragen rund um Deinen Abarth weiter. NICHT bei Fragen zu unserem Forum!
Weitere Fiat Konzern Marken Communities
Weitere Webseiten zum Thema Fiat

